TÜBİTAK MAM'ın buluşu ödül kazandı TÜBİTAK ve DEİK işbirliği için imza attı Benzinsiz araçla dünya turu yaptı
Anasayfa
»Türkbilim
»Uzay
»Genetik
»Arkeoloji
»Biyoloji
Ȃevre
»Sağlık
»Kimya
»Tarih
»İslamiyet
»Internet
»Teknoloji
Bilgidepo
»Foto Galeri
»Video Galeri
Diğer Kategoriler
»Bilim Adamları
»GALERİ
»Arşiv
»Sondakika Ekle
»Link Bankası
»Firma Rehberi
»Künye
»İletişim
Ȇyelik
Anket
Sitemize yeni tasarım gerekli mi?
Evet
Hayır
Onay :
Site istatikleri
01/01/2008 den beri
 Bugün  469 
 Toplam  93309 

Bugün: 23/11/2008
Online Üyeler : [ 0 ]
Online ziyaretçi : [ 5 ]

Fotoğraf Galerisi
Galaksi
uzaydan dünya
Video
Robotlar iş hayatına girdi
Balonun ağır çekimde patlama anı Video
Bu görüntüler gerçek mi?
Yalan değil gerçek harbiden masaüstü
Dünden Kalanlar
Çağın hastalığı kanser hakkında bilgiler
Intel, Türk mühendisleri seçti !
 Arkadaşına Gönder Haberi arkadaşına gönder
 Yazdır Haberi yazdır
 Tarih 28/02/2008 10:58:13
  • Currently 3.08/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
97 Kişi Oy Vermiş
Yüksek tansiyona beyaz şifa..

Düşük tansiyon için sütle birlikte alınması gereken besinler... Yaklaşık 30,000 orta yaş ve üstü kadınların katıldığı çalışmada, Harvard’lı araştırmacılar, yağ oranı düşük süt ve süt ürünlerini tüketen ve diyetinde yüksek miktarda kalsiyum ve D vitamini içeren gıdalara yer veren kadınların, yüksek tansiyona karşı korunduklarını belirlediler. Günde iki bardak veya daha fazla yağsız süt içen kadınlarda yüksek tansiyon riskinin diğer kadınlara göre %10 daha az olduğu açıklandı. Ancak yağlı süt ve süt ürünlerinin aynı avantajı sağlamadığı belirtildi. GÜNDE 3 BARDAK İÇİLMELİ Araştırmacılar, son on yılda teşhis konmamış yüksek tansiyon sayısının arttığına dikkat çekiyorlar ve yüksek tansiyonun kardiyovasküler hastalık, felç ve böbrek yetmezliği riskini ciddi ölçüde arttığını belirtiyorlar. Amerikan Ulusal Kalp, Akciğer ve Kan Enstitüsü, tansiyonun ancak yemeğe dikkat ederek kontrol altına alınabileceğini ve yağ oranı düşük süt ürünleri, meyve ve sebzelerin tansiyonun düşmesine yardımcı olduğunu açıkladı. Uzmanlar, sütte kalsiyum, A vitamini, D vitamini, protein ve potasyum gibi çok önemli besin maddelerinin bulunduğunun altını çizip günde üç bardak yağ oranı düşük veya yağsız süt içilmesini tavsiye ediyor.

Bu haber 170 defa okundu.
Bu habere henüz yorum yapılmadı. Yorum yapan ilk kişi olmak için Tıkla
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
Üyelik
Şifremi Kaybettim
KAYIT OL!
Çok Okunanlar
Benzinsiz araçla dünya turu yaptı
TÜBİTAK MAM'ın buluşu ödül kazandı
TÜBİTAK ve DEİK işbirliği için imza attı
Yazarlar
Zaloğlu Rüstem
BEHLüL KIYMAZASLAN
Gençliğimiz ve Biz
ALIM AKGÜL
Bilim Adamları
Bilim Adamları
Prof. Behram N. Kurşunoğlu
Albert Einsteinın genel görelilik kuramının elektromanyetizma ile birleştirilmesi üzerine çalışmalar yapmış bir fizikçidir. Ankara Üniversitesi ve İngilteredeki Edinburgh Üniversitesindeki eğitiminin ardından fizik doktorasını gene İngilteredeki Cambridge Üniversitesinde tamamlayan Kurşunoğlu, Albert Einstein ve Erwin Schrödinger ile birlikte simetrik olmayan yerçekimi kuramları üzerinde önemli çalışmalarda bulunmuştur. Kuantum Fiziği konusunda yaptığı araştırmalarla özellikle Genelleştirilmiş İzafiyet Teorisini ortaya atan kişi olarak bütün dünyaca tanınıyordu. 1964 yılından beri organize etmekte oldugu Coral Gables Konferans serisi ile de tanınan Kurşunoğlu, 2003 yılındaki konferanstan kısa bır zaman önce kalp krizinden vefat etmiştir
1922-2003
Tümü